Hallo ik ben 25 jaar oud en heb vorig jaar in 2 maanden tijd 2 kiezen verloren.
Het probleem doet zich nu aan de andere kant voor. Dag voor kerst 2 kiezen moeten laten vullen ivm gaatjes. Deze waren aan de buitenkant haast niet te zien, vanbinnen was het ineens een krater naar beneden aldus de tandarts. Sinds die dag al veel aangemodderd; opnieuw gevuld, opbeetplaat... niks lijkt te helpen. De tandarts weet het ook niet meer.
Hij zegt als er bij jou iets in de kies zit, is het einde zoek...
Nu lijk ik dus ook deze 2 kiezen te gaan verliezen (met alle ellende daarom heen).
Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen hebben????
Groetjes barbara
Het probleem doet zich nu aan de andere kant voor. Dag voor kerst 2 kiezen moeten laten vullen ivm gaatjes. Deze waren aan de buitenkant haast niet te zien, vanbinnen was het ineens een krater naar beneden aldus de tandarts. Sinds die dag al veel aangemodderd; opnieuw gevuld, opbeetplaat... niks lijkt te helpen. De tandarts weet het ook niet meer.
Hij zegt als er bij jou iets in de kies zit, is het einde zoek...
Nu lijk ik dus ook deze 2 kiezen te gaan verliezen (met alle ellende daarom heen).
Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen hebben????
Groetjes barbara
Re: Verliezen van kiezen ten einde raad
Wat vervelend zeg. Ik heb wel eens gehoord dat door fluorbehandelingen ed het glazuur zo hard wordt dat er aan de buitenkant maar een klein gaatje te zien is en daaronder dan een groot gat ontstaat. Misschien dat dit bij jou ook zo is?