na 5 dagen nog hele erge pijn met noodbrug

Author:
davert
Posted:
zo, 02/22/2009 - 21:21
wie helpt me met antwoord
Tineke38

Dit kan verschillende oorzaken hebben..waarschijnlijk past je noodbrug niet helemaal goed en wordt daardoor de drukpijn veroorzaakt...

wees eens wat duidelijker !!! wat voor pijn is het..een zenuwpijn die doortrekt naar de oren? Is de pijn constant aanwezig???

Als je met je vinger op de brug tikt komt er dan extra pijn? of komt de pijn juist van het tegenoverliggende kaakgewricht?

Wel gelijk morgen de tandarts bellen hoor
zo, 02/22/2009 - 21:31 Permalink
Cinzia

Hoi Dave (?),

Ik heb m'n noodbrug al bijna 3 wkn en heb al die tijd al pijn, kom de dag door niet zonder pijnstillers, probeer het wel steeds. Maar vooral als ik iets gegeten heb (gekauwd) voel ik het alweer opkomen.

Ondertussen is er ook een ontsteken kies getrokken die hier verder niets mee te maken heeft maar dacht eerst dat die kies de oorzaak was van alle problemen.

Bij mezelf ben ik er inmiddels al achter dat de noodbrug niet goed past. Ik kan m'n kiezen en tanden niet goed op elkaar doen, heb pijn in m'n kaken en die trekt dan door naar m'n onderste kiezen.

Ik ga vrijdag weer terug voor controle en hoop dan dat de TA hier iets aan kan doen.

Ik ben benieuwd hoe dat het nu met je gaat.

Groetjes Cinzia
ma, 03/01/2010 - 20:11 Permalink