vraagje i.v.m. verstandskiezen

Author:
Echelon
Posted:
wo, 02/25/2009 - 20:21
Eind januari bleek ik pericoronitis te hebben aan de verstandskies rechtsonder. Het was heel pijnlijk want ik had een abces.

De tandarts heeft me toen antibiotica voorgeschreven en het tandvlees uitgespoeld. Ik moest een afspraak maken met de kaakchirurg om die verstandskies te laten verwijderen en tot die afspraak moest ik mijn tandvlees 2 x per dag uitspuiten.

Ik maakte braaf die afspraak (met veel angst) maar ik heb ze afgebeld omdat ik een interessante jobaanbieding kreeg en ik ben al 10 maanden werkloos. Ik ben wel blijven uitspuiten en het tandvlees ziet er mooi uit.

Ik heb de job en ik mag maandag 2 maart beginnen werken!

Maar nu heb ik sinds 3 dagen ineens een abces aan de verstandskies rechtsboven! Die kies is wel doorgekomen!

Ik had erg veel pijn en ik slik nu terug antibiotica + pijnstillers.

Ik heb een afspraak gemaakt met de kaakchirurg en ik mag op 10 maart komen.

Kan het zijn dat die abces aan de verstandskies rechtsboven iets te maken heeft met het abces en de pericoronitis van rechtsonder?

Dit is zo raar! En er is in september 2008 een OPG gemaakt voor de verstandskiezen goed te kunnen zien en alles was OK! Het probleem dat ik toen had bleek iets anders te zijn!

Ik ga naar de kaakchirurg maar ik hoop dat de behandeling nog uitgesteld kan worden want anders ben ik mijn baan kwijt! Ik vervang immers iemand die al een hele tijd ziek is!
patricialive

wat naar dat je weer zo'n pijn hebt.
maar over je baan, dat is natuurlijk ook heel belangrijk, maar je gezondheid gaat natuurlijk voor. en bij de kaakchirurg kan je toch je afspraak zo plannen dat het met je werk uitkomt.

blijf spoelen, en neem desnoods ibuprofen in tegen de pijn,

sterkte ermee, en laat eventjes horen hoe het is afgelopen
wo, 02/25/2009 - 20:49 Permalink