Hallo, onze dochter van 11 heeft behoorlijk gele grotemensentanden (melktandjes waren mooi wit), ze krijgt er soms commentaar op, dat ze niet goed zou poetsen etc, en vind het zelf wel vervelend dat ze zo geel zijn. Ze heeft 2 keer een astma gerelateerde longontsteking gehad op 1 1/2 en 4 jarige leeftijd , en heeft toen een mij onbekend antibioticum gehad en een prednison stootkuur, daarna jarenlang diverse puffers egen astma.
Mijn vraag is vanaf welke leeftijd kun je deze tanden laten behandelen, en is dat mogelijk als de gele kleur binnenin de tanden zit, is bleken dan wel een optie. En wat is een goed adres in Amsterdam.
Ik zou het voor haar fijn vinden als we deze behandeling binnen 1 1/2 jaar konden doen, (voor de middelbare school) en ben ook benieuwd naar de risico's,ik denk aan verzwakking van het glazuur bijv. Graag wat informatie, Jose
Mijn vraag is vanaf welke leeftijd kun je deze tanden laten behandelen, en is dat mogelijk als de gele kleur binnenin de tanden zit, is bleken dan wel een optie. En wat is een goed adres in Amsterdam.
Ik zou het voor haar fijn vinden als we deze behandeling binnen 1 1/2 jaar konden doen, (voor de middelbare school) en ben ook benieuwd naar de risico's,ik denk aan verzwakking van het glazuur bijv. Graag wat informatie, Jose
Re: gele tanden bij kind van 11 behandelen?
Maar nu al bleken, ongeacht of ze wel of niet te geel zijn tov wat normaal is, nee. nu nog niet.
Re: gele tanden bij kind van 11 behandelen?