pijnlijke kiezen en kaak

Author:
debby1981
Posted:
do, 03/12/2009 - 20:03
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik ben voor 2 weken terug bij de tandarts geweest en is aan mijn rechteronderkant 4 gaatjes geboord met verdoving!
van de eerste verdovingspuit kwam er totaal geen resultaat, dus moest ik nog een spuit hebben en die werkte wel!
maar tot mijn verbazing kreeg ik mijn mond niet meer los zat totaal vast, dus de tandarts heeft hem handmatig losgedaan, waarna hij weer dichtklapte, dus weer handmatig open gemaakt, en wat blijkt nu ik krijg mijn mond niet meer dicht!
Blijkt dat mijn kaak uit mijn gewrichten?is geschoten?
hij stond ook iets naar voren de onderkaak. dus heeft de tandarts hem weer in de kom gedaan!
Maar na de tijd heb ik veel last van mijn kaak gehad, en nu sinds 2 dagen heb ik erg veel pijn en het lijkt wel of ik eten tussen mijn kies heb en dat dat gigantisch drukt!
de pijn vermiderd alleen wanneer ik met flosdraad er tussen ga of met mijn vingers tegen mijn kiezen aanduk,
en met het flosdraad, wanneer ik pijn heb krijg ik ook mindergoed het flosdraad ertussen.
Het lijkt alsof mijn tanden loszitten of er iets drukt van binnen en dat die kiezen strak tegen elkaar aan gaan zitten.en die pijn voel ik ook door naar mijn kaak toe, en sinds 2 weken is mijn kaak ook nog erg gevoelig en pijnlijk.

En het meeste pijn heb ik wanner ik iets heb gegeten! ook heb ik soms niets tussen de tanden zitten wanneer ik flos.

Heeft misschien iemand een idee wat er kan zijn?
Voordat ik in de malle molen terecht kom van tandarts en kaakchirurgh.

Groetjes Debby