Author: minkemuurtje Posted: za, 03/21/2009 - 18:04 als je een fistel hebt en er komt pus uit, kan dit dan vanzelf weer genezen? minkemuurtje Re: vanzelf genezen? de kies is getrokken, viel niet meer te redden Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 03/24/2009 - 12:01 Permalink elina1985 Re: vanzelf genezen? de kies is getrokken, viel niet meer te redden hey ik kom toevallig bij jou terecht :) heb je veel last gehad van fistel? Elina Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 03/25/2009 - 10:06 Permalink minkemuurtje Re: vanzelf genezen? nee had normaal gesproken geen pijn aan fistel, alleen vorige week ineens wel, en koorts. Nu is de kies eruit, maar de pijn nog niet helemaal weg. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 03/28/2009 - 20:45 Permalink vV Re: vanzelf genezen? de fistel zal genezen, samen met de wond. Kan wel even een week of 2 duren voordat het helemaal rustig is, was zo te lezen wel eea aan de hand, is dus ook niet met een knip van de vinger weer weg. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren zo, 03/29/2009 - 15:17 Permalink 605 weergaves
minkemuurtje Re: vanzelf genezen? de kies is getrokken, viel niet meer te redden Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 03/24/2009 - 12:01 Permalink
elina1985 Re: vanzelf genezen? de kies is getrokken, viel niet meer te redden hey ik kom toevallig bij jou terecht :) heb je veel last gehad van fistel? Elina Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 03/25/2009 - 10:06 Permalink
minkemuurtje Re: vanzelf genezen? nee had normaal gesproken geen pijn aan fistel, alleen vorige week ineens wel, en koorts. Nu is de kies eruit, maar de pijn nog niet helemaal weg. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 03/28/2009 - 20:45 Permalink
vV Re: vanzelf genezen? de fistel zal genezen, samen met de wond. Kan wel even een week of 2 duren voordat het helemaal rustig is, was zo te lezen wel eea aan de hand, is dus ook niet met een knip van de vinger weer weg. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren zo, 03/29/2009 - 15:17 Permalink
Re: vanzelf genezen?
hey
ik kom toevallig bij jou terecht :)
heb je veel last gehad van fistel?
Elina