van gezonde pijnlijke tanden naar kunstgebit

Author:
chrisko21
Posted:
zo, 04/05/2009 - 17:46
hallo

mijn naam is christian vermunt ben 23 jaar en wil graag een gebit.
ik heb erg pijnlijke tanden en mis 2 voortanden waardoor ik nu loop met een beugel met 2 tanden eraan.Ik ben als de dood voor de tandarts en wil graag een gebit zodat ik van al die stress af ben.Maar nu zegt mijn tandarts ik trek jou tanden niet want ze zijn erg gezond en kunnen makkelijk te repareren.Ik wil dit echter niet en wil gewoon een kunstgebit maar ken zo niemand vinden die dit wil doen. Nu dacht ik misschien dat ik via dit forum aan een adres en site kan komen van een tandarts die dit wel zou willen.Maar omdat ik ook als de dood er voor ben wil het liefst onder algehele narcose.Dus mensen die dit lezen weten jullie iemand die mij verder kan helpen met mijn probleem hoor ik graag van!
als er eventueel tandartsen meelezen kunnen mij mailen op hardcorejinne@hotmail.com.

mvg christian
remcoh

Ik denk niet dat je hier een tandarts gaat vinden die tanden gaat trekken die hier te goed voor zijn. Ik begrijp ook echt totaal niet waarom je dat zou willen. Voor mij zijn het juist de visioenen die ik kreeg van kunstgebitten geweest die me uiteindelijk ertoe gebracht hebben om weer serieus werk van mij gebit te maken. zeker op die leeftijd, moet er echt niet aan denken.

ik denk dat je veel beter aan je angst kan gaan werken en als dat echt niet lukt: als je toch onder narcose gelopen wil worden dan kun je toch ook je gebit laten opknappen ipv afbreken?
zo, 04/05/2009 - 23:57 Permalink
chrisko21