4 dagen geleden ben ik begonnen met het bleken van mijn tanden met Opalescence 20%. Ik heb helaas maar 2 spuitjes van de tandarts meegekregen, waardoor ik al snel door de gel heen ben. Echter ik ben nog niet tevreden met het resultaat. Ik zie nog weinig verschil, maar het zal een tint lichter zijn. En het lijkt wel of de helft van mijn tanden gekleurd wordt (vaak de onderstehelft van de tand) Waarschijnlijk zal het bitje niet nauw aansluiten op mijn tanden.
Kan ik dit herstellen door meer gel in de bovenste laag te doen?
Hoeveel dagen kan ik met opalescence 20% doorgaan zonder dat het schadelijk is voor mijn tanden? 2 weken?
Zou Opalescence 35% iets voor mijn kunnen zijn? Gaat het bleken dan beter zodat ik het gewenste resultaat kan bereiken?
Gr Marlous
Kan ik dit herstellen door meer gel in de bovenste laag te doen?
Hoeveel dagen kan ik met opalescence 20% doorgaan zonder dat het schadelijk is voor mijn tanden? 2 weken?
Zou Opalescence 35% iets voor mijn kunnen zijn? Gaat het bleken dan beter zodat ik het gewenste resultaat kan bereiken?
Gr Marlous
Re: Opalescence 35%?
2 spuitjes kan een refill zijn, heb je al eerder gebleekt?
Hoelang kan ik achter elkaar bleken? Kan ik 10-15x achterelkaar bleken?
En zou 35% iets kunnen zijn? Of is het slecht voor je tanden?
gr Marlous
5 nachten bleken, 5 nachten rust, 5 nachten bleken en vervolgens de kleur laten controleren bij de tandarts/mondhygieniste.
Gebruiken jullie de 35% ook weleens?
gr Marlous
Weet je toevallig waar ik de 35% kan bestellen? Mijn tandarts heeft dit niet in bezit.