Raar gevoel bij aanraking met poseleinen brug.

Author:
Nanske
Posted:
zo, 04/26/2009 - 18:32
Hallo allemaal,

Sinds een viertal weken zijn we begonnen met de nodige werken aan de hele rij onderste kiezen om het zetten van een poseleien brug, aangezien ik een kies heb moeten laten wegnemen omdat de wortel aafgescheurd was. De laatse kies zit apart onder een poseleinen hoes en de andere is een volledige brug. Vanaf we gestart zijn is dit niet allemaal van een leien dakje gelopen, heb met de laatste kies nogal veel problemen gehad....wortelkanaal behandeling, veel pijnstillers, antibiotica, enorm veel tandartsbezoeken en ga zo maar door.
Ik dacht van zodra alles netjes afgewerkt is, is mijn leed wel vergeten en voorbij. Sinds vorige week staat dus mijn hele onderkaar netjes vol porselein en ik moet zeggen het oogt wel mooi.
Nu doet de laatste kies, die het me al van in het begin moeilijk gemaakt heeft weer lastig. Met de verlopige hoesjes lukte het prima, maar nu ik moet bijten gaat het iets minder en begint alles weer te zeuren. Er zit ook een lichte druk op, dus waarschijnlijk zal het porselein wat hoog zitten, hopelijk?????? En nog te bedenken dat aan die kies eigenlijk niets moest gebeuren, ik wou hem persé mee onder het proselein !!!!! :smt013 Wat ik nu ook wel heeeeeel raar vindt, dat is dat er een heel raar gevoel zit vanaf mijn voorlaatste kies en het stukje waar geen tand meer is. Elke keer mijn tong aan de binnekant tegen de brug komt krijg ik een koude rilling over mijn ganse lijf :-? zo'n raar gevoel dat het is, net of er zit lucht onder de brug waar nu geen tand meer is. Volgens mijn tandarts kan dit helemaal niet, maar waarom is dit dan zo gevoel als mijn tong hierlangs heen komt??????

Weten jullie hier iets meer over?

Groetjes en alvast bedankt Nanske