nadeel van WKB

Author:
kristin
Posted:
do, 05/07/2009 - 18:11
Hoi,

Heb even een vraagje: is er een reden waarom bij sommige mensen WKB niet goed lukken, bij mij vooral de achterste kiezen onderaan.
Ik twijfel nu o hem te laten trekken.

Kan de tandarts het ook te goed willen doen, ben nu bij een andere tandarts dan bij mijn man en deze doet er dubbel zo lang over en is zeker dubbel zo duur.

De kanaaltjes werden ook heel dikwijls met de vijltjes breder gemaakt.
De tweede keer werd alles mooi hermetisch afgesloten, misschien iets te vlug, want heb nu veel napijn.

Heb ook al gehoord dat de WKB voor je algemene gezondheid slecht zouden zijn, kan dat?

Ik snap dat de tandartsen een mooi gebit willen, maar wil toch ook niet chronisch ziek worden erdoor?
het is ook steeds de laatste tand die zoveel problemen geeft, dus esthetisch gezien, moets die worden getrokken, zou wel geen ramp zijn.

Mensen die ook zo blijven sukkelen na een WKB, mogen ook reageren. Het is zeker geen aanklacht op de tandartsen, maar meer een vraag waarom lukt het bij sommigen goed en bij anderen zo slecht?
Misschien een dokter die eens kan antwoorden.
Heb nu 4 WKB achter de rug in een twee maanden, zou het dus nu willen laten rusten, want ben bekaf.

Groetjes