Na een week nog erge napijn na flapoperatie

Author:
Bridget
Posted:
do, 05/14/2009 - 22:05
Vrijdag/morgen is het een week geleden dat ik een flapoperatie heb gehad aan twee achterste kiezen onder en boven. Na 1 dag ben ik al terug gegaan omdat een hechtdraad mijn tong openstuurde en erge pijn veroorzaakte. Dat is gelukkig snel opgelost maar een dag erna begon de 'wondpijn'. Zeurderig en het wordt steeds erger. Ik slik paracetamol maar helpt niet echt. Volgende week moet ik terug voor de andere kant dus zal het dan wel even aan de paradontoloog vragen maar als ik morgen nog zo pijn heb moet ik denk toch maar weer gaan bellen hoe vervelend ik dat ook vind. Is dit normaal, na een week nog erge pijn, heeft iemand ervaring hiermee?
Bridget

Ja ik heb inmiddels gebeld, het kan wel eens voorkomen ja dat je langer pijn hebt. Nou is dit inmiddels 'mijn kruis' want altijd als ik een bepaalde behandeling heb gehad, wortelkanaal, kroon zetten etc blijf ik lang last houden. Maar ik heb het idee dat deze pijn nu wel erger is.
enfin, dinsdag gaan de hechtingen eruit en dan kijkt de paradontoloog er nog even naar. Wel afgesproken om de andere kant nog maar even uit te stellen (want die zou aanvankelijk aanstaande dinsdag gebeuren ) om eerst de geopereerde kant rust te gunnen.
Ik kan alleen maar hopen dat de pijn minder gaat worden.
vr, 05/15/2009 - 23:12 Permalink