ik ben op 5 mei naar de avond tandarts (niet eigen tandarts) geweest omdat ik last van mijn kies had.
hij bleek dood te zijn en moest getrokken worden.
na veel wrikken en trekken ging de tand er eindelijk uit en de wond werd gehecht.
ik moest 120 euro betalen maar nam het voor genoegen als ik nergens last van heb.
de tandarts zei dat ik misschien de eerste nacht misschien iets zou voelen en daarna niets meer maar hij dacht dat ik nergens last van zou hebben
maar nu is het tandvlees flink ingescheurd en zit er een ontsteking en heb onstekingsremmers van de huisarts gekregen.
ik voel zo verder weinig maar als ik iets kouds drink dan zak ik door de grond heen.
hoelang heb ik hier ongeveer nog last van
alvast bedankt
hij bleek dood te zijn en moest getrokken worden.
na veel wrikken en trekken ging de tand er eindelijk uit en de wond werd gehecht.
ik moest 120 euro betalen maar nam het voor genoegen als ik nergens last van heb.
de tandarts zei dat ik misschien de eerste nacht misschien iets zou voelen en daarna niets meer maar hij dacht dat ik nergens last van zou hebben
maar nu is het tandvlees flink ingescheurd en zit er een ontsteking en heb onstekingsremmers van de huisarts gekregen.
ik voel zo verder weinig maar als ik iets kouds drink dan zak ik door de grond heen.
hoelang heb ik hier ongeveer nog last van
alvast bedankt
Re: onsteking en gescheurd tandvlees
na je stukje gelezen te hebben zou ik zeker terug gaan naar je eigen tandarts of een spoedtandarts ( weekend arts )
als je met koud drinken nog zo'n last hebt dan is er misschien wel een zenuw achtergebleven .
veel sterkte!!!