Beste lezers,
Ik laat een kroon zetten, of hoe je dit ook in een goede Nederlandse zinsconstructie kunt zeggen.
Ik heb hiervoor precies twee weken de tijd, dus dat kan. Ik woon nu alleen in Spanje en hier laat
ik het ook doen. Daarna ben ik een week in Nederland en ga ik voor een maand in Zuid-Azie
rondtrekken.
Nu is mijn vraag, kan er iets mis gaan?
Kan de kroon bijvoorbeeld te los zitten of iets dergelijks? Dit is mijn tweede Spaanse kroon, en met
die andere heb ik tot nu toe geen enkel probleem gehad.
Ik zit hier een beetje mee, want ik denk dat de tandartsen in Thailand toch iets minder fijn zijn dan
hier. Mocht de kroon om wat voor reden dan ook los zitten en eruit vallen loop ik daar wel mooi
met een ontblootte tand!
Het zullen wel overdreven gedachten zijn, maarja een forum is er niet voor niets!
Ingrid.
Ik laat een kroon zetten, of hoe je dit ook in een goede Nederlandse zinsconstructie kunt zeggen.
Ik heb hiervoor precies twee weken de tijd, dus dat kan. Ik woon nu alleen in Spanje en hier laat
ik het ook doen. Daarna ben ik een week in Nederland en ga ik voor een maand in Zuid-Azie
rondtrekken.
Nu is mijn vraag, kan er iets mis gaan?
Kan de kroon bijvoorbeeld te los zitten of iets dergelijks? Dit is mijn tweede Spaanse kroon, en met
die andere heb ik tot nu toe geen enkel probleem gehad.
Ik zit hier een beetje mee, want ik denk dat de tandartsen in Thailand toch iets minder fijn zijn dan
hier. Mocht de kroon om wat voor reden dan ook los zitten en eruit vallen loop ik daar wel mooi
met een ontblootte tand!
Het zullen wel overdreven gedachten zijn, maarja een forum is er niet voor niets!
Ingrid.
Re: Kroon, complicaties?
Er zijn vast nog wel meer dingen die mis kunnen gaan, ik zou er een paar kunnen noemen, maar ik zie eerlijk gezegd niet in wat je aan die wetenschap hebt in relatie tot je reisplannen. Het enige wat je kan doen is je gebit goed laten nakijken en eventuele problemen oplossen voor dat je gaat, maar daar ben je kennelijk ook mee bezig.