Mijn vlees verdoofd heel moeilijk. Dit zit ook in de familie. Mensen die fybromialgie hebben hebben een lage pijngrens. Ik ben voor deze ziekte bij umc bezig en ze zijn aan het uitzoeken omdat er zoveel mensen met die probleem lopen.
Zoals velen heb ik ook angst voor de tandarts. Voor een zenuwbehandeling het verdoven is mijn tandarts echt lang bezig geweest om het te verdoven. ze geloofde mij niet en ging met het ijzeren tang vragen of ze voorin of achterin kwam om te kijken of ik aan het liegen was.
ze vertelde mij dat ze zeker 5 mensen had behandeld met de vloeistof die ze gespoten had en nog deed mijn tandvlees zeer bij het aanraken.
mijn zus heeft ook problemen met haar tanden en heeft in het buitenland haar tanden onder narcose behandelen. ze gingen haar daar ook uitlachen. ook natuurlijk een flinke rekening die ze heeft betaald. kent iemand dit probleem.
Want bij de keizersnee ging het ook niet plaatselijk, hoewel ik dat heel duidelijk had aangegeven na lange tijd hebben ze me narcose gegeven.
ik ben heel benieuwd hoeveel mensen dit ook ervaren.
gr. deniz utrecht
Zoals velen heb ik ook angst voor de tandarts. Voor een zenuwbehandeling het verdoven is mijn tandarts echt lang bezig geweest om het te verdoven. ze geloofde mij niet en ging met het ijzeren tang vragen of ze voorin of achterin kwam om te kijken of ik aan het liegen was.
ze vertelde mij dat ze zeker 5 mensen had behandeld met de vloeistof die ze gespoten had en nog deed mijn tandvlees zeer bij het aanraken.
mijn zus heeft ook problemen met haar tanden en heeft in het buitenland haar tanden onder narcose behandelen. ze gingen haar daar ook uitlachen. ook natuurlijk een flinke rekening die ze heeft betaald. kent iemand dit probleem.
Want bij de keizersnee ging het ook niet plaatselijk, hoewel ik dat heel duidelijk had aangegeven na lange tijd hebben ze me narcose gegeven.
ik ben heel benieuwd hoeveel mensen dit ook ervaren.
gr. deniz utrecht
Re: mijn vlees verdoofd echt moeilijk
Wel heb ik me laten vertellen, dat wanneer je angst voor een behandeling zo groot is, dat je lichaam adrenaline aanmaakt, waardoor een verdoving niet goed werkt. Het voorstel van de tandarts was om een half tablet Oxazepam in te nemen (10mg) zodat je rustiger bent en de verdoving schijnt beter te werken.
De tandarts bleef mij ook maar verdoven, verdoven en dan voelde ik het nog... pure angst....!!