Gevoelige (gevulde) kies bij kauwen

Author:
Alexje
Posted:
zo, 07/19/2009 - 20:46
Hallo,

Ik heb op 12 juni een verstandskies laten trekken, sinds afgelopen week heb ik last van de kies bij kauwen die naast de verstandskies zat.

Ik dacht eerst dat het nog naweeen zouden zijn van de verstandskies. Sinds dit weekend voel ik toch wel een paar steekjes als ik met de kies iets (zoets) eet. In deze kies zit een vulling en als ik deze met mijn vinger aanraak (erop drukt) krijg ik inderdaad een gemene steek in de kies.

Mijn eigen tandarts is tot 10-8 op vakantie. Ik ga zelf volgende week zondag weg.

Is het slim om naar de vervangende tandarts te gaan (om geen erge pijn te krijgen) op me vakantie?

Weet iemand wat dit kan zijn? een beginnend gaatje ofzo.
Alexje

Weet niemand hier een antwoord op?

Ik heb vandaag maar een vervangende tandarts gebeld en gemeld dat ik alleen bij het kauwen steken heb in de kies. En nu ik achter mijn PC zit voel ik ook een beetje gevoel. Er werd gezegd dat ik morgenochtend wel langs kon komen (wel aardig want het is geen spoedgeval).

Ik herinner me nog wel dat enkele weken geleden wat bloed op deze kies zat.

Wat zou het kunnen zijn? Het is wel de kies die naast de verstandskies zat. Zou de chirurg misschien een barstje hebben gemaakt in deze kies.

Ik hoop dat het niet erg is, ik ga zondag namelijk op vakantie.

Hallo,

Ik heb op 12 juni een verstandskies laten trekken, sinds afgelopen week heb ik last van de kies bij kouwen die naast de verstandskies zat.

Ik dacht eerst dat het nog naweeen zouden zijn van de verstandskies. Sinds dit weekend voel ik toch wel een paar steekjes als ik met de kies iets (zoets) eet. In deze kies zit een vulling en als ik deze met mijn vinger aanraak (erop drukt) krijg ik inderdaad een gemene steek in de kies.

Mijn eigen tandarts is tot 10-8 op vakantie. Ik ga zelf volgende week zondag weg.

Is het slim om naar de vervangende tandarts te gaan (om geen erge pijn te krijgen) op me vakantie?

Weet iemand wat dit kan zijn? een beginnend gaatje ofzo.
ma, 07/20/2009 - 21:11 Permalink