Rand van facing laat iets los

Author:
JL81
Posted:
vr, 07/31/2009 - 11:27
Dag iedereen!

In Oktober 2008 heb ik me 2 facings laten aanmeten voor mijn twee voortanden. Deze stonden scheef en waren aan de kleine kant. Ik ben hier tot op de dag erg tevreden mee!

Nu voelde ik met m'n tong de laatste dagen dat er een klein randje over m'n voortanden loopt. Als ik de spiegel kijk, en dan moet ik echt heeeel goed en van heel dichtbij kijken. Dan zie ik ook een klein randje lopen. Ik heb niet het idee dat mijn facing loszit. Het voelt alsof dat randje alleen los zit.

Ik heb al contact gezocht met mijn tandarts alleen deze is, je raad het al, op vakantie ;-) Zelf vertrek ik over 2 weken en zal graag voor die tijd willen weten wat te doen. Wordt dit erger of overleeft het nog wel een maandje? En wat kan het zijn? Ik denk zelf dat het weg gepolijst kan worden (maar ik ben geen tandarts).

Alvast bedankt voor het advies,
Groningen

Om er iets over te kunnen zeggen, moet je het zien...
Als een facing begint los te komen, kan dit met een klein randje beginnen, en later snel loskomen. Het kan ook goed zijn dat er alleen een klein randje ontstaat waar bijv wat cement oplost aan de rand van de facing, dit kan dan geen kwaad, en kan zeker 2 weken wachten.
za, 08/01/2009 - 11:08 Permalink