Pijn onverdraaglijk in kies

Author:
MarkvR
Posted:
vr, 08/07/2009 - 15:55
hallo, ik ben nieuw op dit forum en zit al 4 dagen met onverdraaglijke pijn in mijn kies. Ik ben gisteren naar de tandarts geweest en het bleek dat ik naar de kaakchirurg moet voor een behandeling van een apex 46. Helaas kan ik daar pas 19 oktober terecht ivm de lange wachtlijsten. Nu heb ik doxycycline gekregen en ben daar gisteren mee begonnen. Ook slik ik 6 x paracetamol per dag erbij tegen de pijn. Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat de Doxycycline begint te werken? Of zijn er nog andere dingen die ik kan doen om de pijn te verzachten? Ik mag geen Ibruprufen gebruiken omdat ik al andere medicatie gebruik.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Marry1972

Hallo Mark,

Het klopt inderdaad dat je tandarts kan bellen naar het ziekenhuis, zodat je binnen een paar dagen geholpen kan worden.
Dit was ook bij mij het geval nl.

Uiteindelijk redde ik mijn off. afspraak niet, mijn man had naar ziekenhuis gebeld omdat ik intussen benauwd was en alles was opgezet (moeite met ademen/slikken), na een uur bellen, kon ik alsnog met spoed opgenomen worden....

Al met al, dat je moet wachten tot oktober is te bizar hoor... vooral als je met die heftige pijnen rondloopt, aandringen dat je tandarts contactopneemt met kaakchirurgie!!
za, 08/08/2009 - 11:58 Permalink
MarkvR

Ik heb het idee dat de pijn wat minder wordt maar waar de onsteking zit zwelt het op. Af en toe heb ik nog wel van die hevige pijnscheuten die ongeveer een uur duren en dan zakt het weer weg. Ik zal maandag zeker de tandarts even bellen. Bedankt voor de tip! Maar we gaan vrijdag 3 weken op vakantie dus of ik dat ga redden is nog maar de vraag. Weet er niemand iets tegen de pijn buiten de paracetamol? Is koelen een optie?
zo, 08/09/2009 - 11:32 Permalink