Ozon ervaringen

Author:
ghislaine
Posted:
wo, 08/26/2009 - 17:34
Ik ben recentelijk 3 keer met ozon behandeld ivm een ontstoken wortel. Van de 3e behandeling heb ik 2 weken lang enorm last gehad en volgend D
hr. [>>>MOD: naam verwijderd<<<] zouden mijn klachten nu over moeten zijn. Helaas...mijn klachten zijn er nog steeds!
Ik heb mezelf open gesteld voor deze behandeling (in overleg met mijn tandartst overigens) maar resultaten blijven uit.
In de wachtkamer sprak ik ook alleen maar mensen die er voor de eerste keer kwamen dus ervarigen hebik niet kunnen delen.
Is er iemand die uit ervaring mij kan vertellen of de behandeling WEL heeft gewerkt?
Ook ik voel me toch wel in de maling genomen, maar, dat was wel degelijk mijn eigen keuze. Een foute, achteraf.

Ik hoor graag jullie belevenissen daar in [>>>MOD: Plaats verwijderd].

Groet,
Ghislaine

P.S. in december staat dus toch de angstaanjagende wortelkanaalbehandeling gepland, geen ontkomen aan!
vV

zie elders op deze site. Op trosradar staat ook een leuke discussie op het forum waar alle voor en tegens goed aan bod komen. De voors zijn nogal beperkt gezien de resultaten van het zeer beperkte onderzoek tot nu toe. Wat wel opvalt is dat uw behandelaar er geen moeite mee heeft teksten nogal verdraaid uit te leggen in eigen voordeel, onderzoeksresultaat wat er wel is nogal ruim uitlegt om het even zeer zwak uit te drukken, en ook zeer beperkt is gebleken in zijn kennis over diagnostiek en andere afwijkingen die een rol kunnen spelen voor het gebit.
Wat hij doet, en ook niet ontkent te doen (>>>) valt ver buiten het toepassingsgeboed zoals bedoeld door de fabriek, en zeker ver buiten de toepassing die mogelijk uit de onderzoeksresultaten blijkt.

Ik het kort gezegd, naar mijn mening (let op : mijn mening, zijn advokaat zou wel eens mee kunnen lezen, ja ja) kan zijn behandeling niet. Voor een probleem als het uwe bent u gewoon op reguliere tandheelkunde aangewezen. Overigens indien goed verdoofd hoeft een wortelkanaalbehandeling zo erg niet te zijn hoor, alleen langdurige behandeling.

Er is al een strafklacht onderzoek geweest door justitie, dat is echter (naar mijn mening helaas) geseponeerd. Zijn uitleg van het sepot op de website, dat hij nu DUS legaal bezig is, is overigens niet correct. En dat is denk ik echt geen verkeerde uitleg, maar naar mijn idee bewust. De echte uitleg staat ook op trosradar, en daar leest hij echt wel mee, hij is dus op de hoogte , en doet naar mijn mening bewust aan verkeerde voorlichting. Moet hij weten, jammer alleen dat er nog steeds mensen zijn die alles wat hij beweert maar niet kan aantonen wel gewoon geloven.

Succes met de wortelkanaalbehandeling.
do, 08/27/2009 - 13:25 Permalink
ghislaine

Bedankt voor de reactie terug. Ik zal inderdaad eens op tros radar gaan lezen, wat ik tot nu toe heb gevonden was niet erg recent meer.
Ja, ik weet...pijn hoef ik niet te lijden...het zit tussen mijn oren! EN, als klap op de vuurpijl is er ook nog een kroon EN een beugel aan het behandelplan toegevoegd! Ik denk dat de goden mij gewoon alles toebedelen om van mijn verzet jegens te tandarts verlost te worden.
Het zij zo.

Met hartelijke groet,
Ghislaine
za, 09/19/2009 - 17:43 Permalink