Hoi, zou heel erg graag jullie mening willen hebben over klachten waar ik, ondanks zeer kundige ta en kaakchirurg,niet vanaf kom. Zal om er geen eindeloos lang verhaal van te maken de klachten stapsgewijs onder elkaar zetten....
- al jarenlang div.ingrepen gehad, extracties,kronen,brug, apex en wkb's.
- mei wkb li onder gehad.
- bleef vage klachten houden, een toch nog wat gevoelige kies, kan er gewoon mee kauwen, erop tikken en warm/koud is geen probleem.
- doorverwezen naar kaakchirurg, foto's laten niets bijzonders zien. Vlgs hem "perfect uitgevoerde wkb" dit geloof ik graag want heb echt super tandarts.
- kaakchirurg denkt aan klemmen dus sinds een maand een splint !
- klachten verergeren bij "stress", afgelopen vakantie in Spanje veel minder last gehad. Nu verergeren de klachten weer !!
- zou het continue bezig zijn met die kies ( steeds geconfronteerd worden met "pijn") een "tussen de oren" kwestie worden of heeft 1 van jullie nog een gouden tip qua herkenning van dit soort klachten ( de digitale tandarts heeft misschien meer van dit soort "patienten" gekend ??)
Alle hulp is welkom, ben het jarenlang aanmodderen ( laat staan de pijn ) meer dan zat, maar vind alles trekken ook nog geen optie !!!
Hoop wat van jullie te horen, groetjes Megan1
- al jarenlang div.ingrepen gehad, extracties,kronen,brug, apex en wkb's.
- mei wkb li onder gehad.
- bleef vage klachten houden, een toch nog wat gevoelige kies, kan er gewoon mee kauwen, erop tikken en warm/koud is geen probleem.
- doorverwezen naar kaakchirurg, foto's laten niets bijzonders zien. Vlgs hem "perfect uitgevoerde wkb" dit geloof ik graag want heb echt super tandarts.
- kaakchirurg denkt aan klemmen dus sinds een maand een splint !
- klachten verergeren bij "stress", afgelopen vakantie in Spanje veel minder last gehad. Nu verergeren de klachten weer !!
- zou het continue bezig zijn met die kies ( steeds geconfronteerd worden met "pijn") een "tussen de oren" kwestie worden of heeft 1 van jullie nog een gouden tip qua herkenning van dit soort klachten ( de digitale tandarts heeft misschien meer van dit soort "patienten" gekend ??)
Alle hulp is welkom, ben het jarenlang aanmodderen ( laat staan de pijn ) meer dan zat, maar vind alles trekken ook nog geen optie !!!
Hoop wat van jullie te horen, groetjes Megan1
Re: graag mening van lotgenoten of experts !!!
GOed onderzoek door gnatholoog nodig lijkt mij, overleg eens met de tandarts
Groetjes Megan1
zoeken op: gnatholoog, knarsen, klemmen, splint