Zelfs na apexresectie nog steeds kiespijn

Author:
PeterSchipp
Posted:
ma, 11/02/2009 - 13:56
Het begon met het plaatsen van een kroon , rechts onder, middelste kies. Naderhand kreeg ik kiespijn.
Na het maken van een röntgenfoto zag men dat ik een apex resectie nodig had. Zo gezegd zo gedaan.
Nu een jaar na de apex resectie heb ik tijdens het eten zeer heftige kiespijn. Weer terug naar de tandarts.
Weer een foto. Niks te vinden. Terug naar de kaakchirurg. Niks te vinden op de foto. Als ik op een houtje bijt
op alle mogelijke manieren voel ik geen pijn, maar als ik een boterham eet ga ik door de grond.
Kaakchirurg stelt voor om nog een apex resectie te doen. Ik weet niet wat ik moet doen.
Iemand raad ?
Spiegeltje

Ik vraag me zelf af of het verstandig is om de kaakchirurg er nu al op los te laten als er niks te zien is, sterker nog: de oorzaak van de klachten niet duidelijk is. Pijn is vaak moeilijk te localiseren. Als er niks is te zien wie zegt dan dat het niet een kies is die er naast ligt? Dat komt voor. Bent u een apexresectie verder en heeft u nog steeds klachten.

Misschien in overleg met uw tandarts een afspraak met tandarts-endodontoloog maken?
ma, 11/02/2009 - 19:58 Permalink