Hallo allemaal,
Is een van jullie misschien op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij de >>>MOD: naam praktijk verwijderd<<< in Den Haag (dit is een tandartsenpraktijk speciaal voor kinderen).
Ik kom er al sinds mijn oudste zoon 2,5 jaar is (hij is nu bijna 10) was altijd erg tevreden met deze praktijk.
Sinds half 2009 is deze praktijk overgenomen door andere tandartsen en ben sindsdien niet meer tevreden over de behandelingen.
Heeft iemand anders die ervaring misschien ook?
Heb toevallig vandaag mijn schoonzusje gesproken, ik had haar nog niets over mijn ervaring met de nieuwe tandarts gemeld, maar zij belde mij vanavond op met de mededeling dat zij geen goed gevoel meer had bij de praktijk.
Is een van jullie misschien op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij de >>>MOD: naam praktijk verwijderd<<< in Den Haag (dit is een tandartsenpraktijk speciaal voor kinderen).
Ik kom er al sinds mijn oudste zoon 2,5 jaar is (hij is nu bijna 10) was altijd erg tevreden met deze praktijk.
Sinds half 2009 is deze praktijk overgenomen door andere tandartsen en ben sindsdien niet meer tevreden over de behandelingen.
Heeft iemand anders die ervaring misschien ook?
Heb toevallig vandaag mijn schoonzusje gesproken, ik had haar nog niets over mijn ervaring met de nieuwe tandarts gemeld, maar zij belde mij vanavond op met de mededeling dat zij geen goed gevoel meer had bij de praktijk.
Re: De tandartspraktijk (...) in Den Haag
Wij zijn hier een aantal weken voor het eerst geweest wegens een angstige dochter met een gaatje. De tandarts voelde al niet prettig, maar de rekening die erna kwam was schokkend! Onze dochter heeft maximaal 6 seconden haar mond opengehad en de tandarts had naast de controle ook nog een middelgrote mondreiniging in rekening gebracht!! hiernaast dan ook nog een introductie lachgassedatie, terwijl de enige introductie die we kregen de mededeling: volgende keer "nuchter komen" was. En dat voor 27 euro! (totaal rekening voor 5 minuten binnen en 6 seconden mond open: 70 euro)
Na ons beklag hebben we een nieuwe rekening gekregen van alleen de controle, maar de tandarts wist het zo te vertellen dat wij wantrouwend zijn... jaja... dat wordt je wel met zo'n tandarts!
We komen hier dus ook nooit meer terug en hebben gelukkig een andere fijne tandarts gevonden die het gaatje gewoon met veel geduld en zonder lachgas heeft gevuld!