Hallo,
Een dag of 2 geleden zette ik hier voor het eerst een stukje op het forum.
Mijn tandpijn is de afgelopen dagen erger geworden, en ik heb vandaag toch de kaakchirurg maar gebeld.
De assistente zei dat de kaakchirurg een apex resectie wil verrichten.
A.s maandag ga ik er heen, maar ik ben zo bang dat ik heb gevraagd of hij eerst alleen uit wil leggen wat hij gaat doen, en wat ik kan verwachten. Maandag gaat hij dus nog niks doen (zegt hij).
Nu heb ik een folder gehad en daar wordt ik bepaald niet vrolijk van.
Ik ben vreselijk bang.
En dan niet gewoon een beetje zenuwachtig, nee huilbuien, trillen, nergens anders aan kunnen denken,
en niet kunnen slapen. Ik ben doodsbang voor de behandeling, het verdoven (wat ik echt het allerengst vind!) maar ook de napijn. Ik heb mijn verstandskiezen eens laten trekken en dat was echt niet tof. Ik kreeg een gigantisch dik gezicht. De pijn was redelijk te doen maar ik heb wel echt een week in bed gelegen. Dat waren dan wel 4 kiezen tegelijk.
Ik zit er zelf sterk aan te denken om de kies gewoon te laten trekken.
Eigenlijk durf ik dat ook niet, maar dan weet ik in ieder geval zeker dat het maar 1 keer hoeft te gebeuren.
De pijn is nu goed te doen. Irritant, vooral bij slikken en ik moet ook vooral mijn kiezen niet op elkaar zetten.
Verder gaat het wel.
Maar wat is nu de beste oplossing?
De apex resectie of het laten trekken van de kies?
Het gaat om de tweede kleine kies rechtsonder.
Een dag of 2 geleden zette ik hier voor het eerst een stukje op het forum.
Mijn tandpijn is de afgelopen dagen erger geworden, en ik heb vandaag toch de kaakchirurg maar gebeld.
De assistente zei dat de kaakchirurg een apex resectie wil verrichten.
A.s maandag ga ik er heen, maar ik ben zo bang dat ik heb gevraagd of hij eerst alleen uit wil leggen wat hij gaat doen, en wat ik kan verwachten. Maandag gaat hij dus nog niks doen (zegt hij).
Nu heb ik een folder gehad en daar wordt ik bepaald niet vrolijk van.
Ik ben vreselijk bang.
En dan niet gewoon een beetje zenuwachtig, nee huilbuien, trillen, nergens anders aan kunnen denken,
en niet kunnen slapen. Ik ben doodsbang voor de behandeling, het verdoven (wat ik echt het allerengst vind!) maar ook de napijn. Ik heb mijn verstandskiezen eens laten trekken en dat was echt niet tof. Ik kreeg een gigantisch dik gezicht. De pijn was redelijk te doen maar ik heb wel echt een week in bed gelegen. Dat waren dan wel 4 kiezen tegelijk.
Ik zit er zelf sterk aan te denken om de kies gewoon te laten trekken.
Eigenlijk durf ik dat ook niet, maar dan weet ik in ieder geval zeker dat het maar 1 keer hoeft te gebeuren.
De pijn is nu goed te doen. Irritant, vooral bij slikken en ik moet ook vooral mijn kiezen niet op elkaar zetten.
Verder gaat het wel.
Maar wat is nu de beste oplossing?
De apex resectie of het laten trekken van de kies?
Het gaat om de tweede kleine kies rechtsonder.
Re: Trekken of apex?
Zou dit de beste oplossing zijn?
Ben ik er dan vanaf?