Last van andere kies na wkb

Author:
MVC
Posted:
di, 12/22/2009 - 02:13
ik kreeg vorige week een wkb en nu heb ik last van die kies aan de onderkant ( kreeg wkb aan de bovenkant) dus ze zitte zegmaar tegenover elkaar. en bij het eten of drinken doet het pijn maar niet heel erg ofzo en het komt ook telkens terug en de ta had daar een foto gemaakt aan allebei de kanten en hij zag het niet voor mijn gevoel zat daar al een gat, maar had geen last ofzo dus dacht dat ik het wel mis zou hebben omdat er op de foto ook niks te zien was.

maar 2 maanden gelede kreeg ik ook een wkb aan de linkerkant van me gebit, en daar had ik precies hetzelfde maaraan die kant bleek wel een gat te zitten.

zou ik de tandarts hier over bellen?
aangezien hij ook geen gat zag op de foto.
en weet iemand misschien hoe het komt?
ik had het ook een vriendin verteld daarover en die zei dat ik misschien gewoon het gevoel heb dat het pijn doet maar dat het niet zo is.

alvast bedankt. :smt006
Spiegeltje

Ik zou het afwachten. Pijn is een ingewikkeld fenomeen en je hebt net een wkb gehad. De tandarts heeft eerder geen reden gezien om in te grijpen.Een wkb start je alleen op indien echt nodig. Als de kies na een paar weken nog regelmatig opspeelt en je klachten blijft houden of die verergeren is het een goed moment om een afspraak te maken. Er kan soms wel sprake zijn van een ontsteking die niet goed op de foto is te zien.
di, 12/22/2009 - 10:57 Permalink