hoi allemaal
ik ben martin en op zoek naar jonge personen tussen de 18 en 40 jaar die mede uit angst voor de tandarts een implantaat of kunstgebit heeft of gaat krijgen ik zelf heb jammer genoeg een kunstgebit :oops: en mijn vrienden niet en dan praat je niet makkelijk over het probleem dus herken jij je hier in stuur mij dan ff een berichtje :D
ik ben martin en op zoek naar jonge personen tussen de 18 en 40 jaar die mede uit angst voor de tandarts een implantaat of kunstgebit heeft of gaat krijgen ik zelf heb jammer genoeg een kunstgebit :oops: en mijn vrienden niet en dan praat je niet makkelijk over het probleem dus herken jij je hier in stuur mij dan ff een berichtje :D
Re: angst voor de tandarts/implantaat/kunstgebit
Nou ik ben zelf sinds 9 december de trotse bezitter van een kunstgebit. Ben er gewoon heel erg blij mee. tuurlijk is het wennen en heb ik ook weleens zoiets van waarom nou al ben nog maar 33!!!!!!!!!!! Ik kan weer eten wat ik wil, is allemaal heel snel gegaan. en ja heb weer een beetje zelfvertrouwen nog niet helemaal hoor. moet nog even komen
Bevalt het jou niet? en hoe oud ben jezelf als ik vragen mag?
groetjes