blijf pijn houden na trekken kies

Author:
de weirdowpe
Posted:
wo, 01/13/2010 - 08:18
wie helpt??

afgelopen woensdag kreeg ik een zeurende pijn bij een kies.paracetamol geslikt. donderdag overdag leek het mee te vallen. s ávonds begon het weer. vrijdag tandarts gebeld. kom die diezefde dag nog komen. gelijk een verdoving er in. na de verdoving moest er een foto worden gemaakt, maar ik viel flauw. toen ik weer opknapte besloot hij de kies er uit te halen. de kies knapte in stukken. (hij heeft alles eruit gehaalt) hechtingen erin en ik kan napijn houden.
zondag avond stond ik op de kop van de pijn.maandag weer gebelt. antibiotica gekregen. sinds dinddag avond begint het minder te worden. maar nu mijn vraag. de kies die er naast zit daar heb ik nu een druk op staan. Kan het zijn dat daar nog een een ontsteking aan zit, want onder de wond heb ik geen ontzettende pijn meer, alleen aan de kies die er naast zit. En gaat het nu wel over met de antibiotica of moet er nu ook gekeken worden naar die kies

ik ben niet bang voor de tandarts alleen voor de verdoving( spuiten niet maar het gevoel dat je dan kwijt bent)