Sinds 3 weken loop ik met een hevige pijn rond maar het is echt verwarrend, het begon heel plots een enorme pijn rechts boven bij mijn kiezen. Zo erg dat ik niks kon eten en praten deed ook pijn, het ging ook samen met constant overgeven ( ik weet niet of dit samenspeelde of niet) na 5 dagen is de pijn minder geworden en leek het alsof het wel zou verdwijnen.
Maar nu heb ik nog steeds een soort van drukpijn, alsof mijn tandvlees mijn kiezen eruit wil duwen. Ik kan mijn tanden niet op elkaar plaatsen , en die bepaalde kiezen achterin zijn ook zeer pijnlijk om te poetsen. :cry: (er zijn voor zover ik weet geen gaatjes daar want ik flos, en poets 2x elke dag) wat zou dit kunnen zijn?
Alvast bedankt Angelina
Maar nu heb ik nog steeds een soort van drukpijn, alsof mijn tandvlees mijn kiezen eruit wil duwen. Ik kan mijn tanden niet op elkaar plaatsen , en die bepaalde kiezen achterin zijn ook zeer pijnlijk om te poetsen. :cry: (er zijn voor zover ik weet geen gaatjes daar want ik flos, en poets 2x elke dag) wat zou dit kunnen zijn?
Alvast bedankt Angelina