Tandpijn na boren

Author:
noekski
Posted:
za, 01/16/2010 - 13:28
Hoi,

Ik heb 11 december een linker kies geboort met verdoving, dus bij het boren zelf had ik nergens last van.
Toen 's avonds de verdoving uit gewerkt was begon ik pijn te krijgen, na een dag ging het over.
Een week later kreeg ik weer pijn alleen nu niet alleen aan de tand, maar de hele linker kant en de pijn straalt helemaal uit naar de kaak en naar mn hoofd. Ik dacht eigenlijk dat 't vanzelf wel over zou gaan, maar het word nu alleen maar erger.

Ik heb dit al eens eerder gehad, ben toen ook terug geweest naar de tandarts maar die zag er niets aan.. hij dacht dat ik misschien niet tegen de witte vullingen kon, de pijn is toen naar een aantal maanden vanzelf opgehouden en gelukkig kon ik het met pijnstillers verdringen ( wat nu ook het geval is. )

Weet iemand van jullie misschien heo dit komen dan?

Alvast bedankt.
ever

ik ken het gevoel , ben in januarie geboord + verdoofd en heb precies het zelfde , gister terug geweest naar de tandarts maar deze kon niets zien/vinden , behalve dat mijn tandbeen een beetje bloot lag (heb namelijk rond die kies ook erg veel last van warm en koud) moet blijkbaar vanzelf overgaan

groetjes edwin
do, 02/18/2010 - 16:21 Permalink