Nieuw hier + 01-02-2010 behandeling

Author:
EuroBirdV8
Posted:
zo, 01/31/2010 - 14:55
hallo mensen,

Mijn naam is Sebastiaan Seip, kom uit Spijkenisse, en ben Truckchauffeur van beroep (Nationaal)
hobby's heb ik niet écht. meer een passie voor grote auto's met V8en...
Bezit zelf een '94er Ford Thunderbird LX 4.6 V8 Automaat.
dit zal min of meer de komende dagen mijn afleiding zijn ivm pijn??

maargoed. over mijn stap en behandeling morgen (maandag 01 - 02 - 2010 )

mijn gebit is zodanig slecht geweest ( te weinig tanden), dat de vorige tandartst mij daarvoor behandelde. helaas. door die tandartst heb ik zodanig een paniek ontwikkeld voor TD's, dat ik omwille van welk problemen helemaal niet meer naar de dokter ging. zowel TD als ziekenhuis..... :oops: :oops: :oops: :oops:
nu, op 24 jarige leeftijd heb ik last van mijn gebit, en niet qwua pijn. meer qwua uiterlijk....het algemeen vertoon en indruk die ik door die krengen achterlaat :(
(boven 7 tanden, onder 11.....)

vorig jaar, beetje tegen het einde ervan een afspraak gemaakt voor een behandeling bij de narcose tandartst té alphen a/d rhijn.
helemaal bezweet in de wachtruimte zitten wachten...
was weer bij tandartst............* zucht *
na een gesprek, foto's maken, en kijken met spiegeltje een behandelplan opgesteld.....en da's niet misselijk :o
boven word alles getrokken, onder 2 kiezen + wortel kanaalbehandeling en kleine reparatie's....... :o
dat was toch wel even slikken..........

nouja. de tijd duurde erg lang. afspraak voor gevoel gelukkig nog ver weg.... maarja....ook dat wachten heeft een eind.
morgen is het zover......

10:30 word ik behandeld. en ja........ misschien ben ik stom ofzo, maar ben érg bang (om welteverstaan...... ik zet nu wel door!)
weet dus niet of mijn zorgen gegrond zijn, of dat ik gewoon een aansteller ben wat betreft angst....

ik laat jullie weten hoe en wat the day after......

hartelijk dank jegens eigenaar van de site waar ik mijn ei kwijt kan :smt002

Vriendelijke groet,
Sebastiaan Seip ( de angsthaas)
EuroBirdV8

UPDATE

het is zover....nog 2 uurtjes dan ben ik onderweg naar Alphen a/d rijn.....de tandartst.....
3 uurtjes ongeveer, en ik ben onder narcose...brrrrr.....eng idee........
dus mensen.......sta me bij :oops:

en ja..........ik sch**t zowat een hele regenboog aan kleuren wat betreft angst :lol:
ma, 02/01/2010 - 07:19 Permalink