Tanden en kiezen stuk.

Author:
CKRobin
Posted:
ma, 02/01/2010 - 16:57
Hallo,

Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik heb me aangemeld omdat ik heel erg zit met mijn gebit. Sinds mijn moeder is overleden ben ik niet bij de tandarts geweest. Behalve vorig jaar juni ben ik 2 keer geweest maar ik ben ook al zo bang voor de tandarts dat hij maar 2 dingen heeft gedaan bij mij. Wat hij gedaan heeft is ook alweer stuk. Het is nu zover dat ik met alles wat ik eet en drink ontzettend veel pijn heb. Vooral van 2 kiezen, die zijn er naar mijn gevoel en wat ik kan zien het slechts aan toe. Een tand is van de binnenkant helemaal stuk. De Buitenkant zit er nog wel maar hij is nou al zover heen dat ik zie dat het helemaal aan het rotten is. Bij de andere tand, en die zit aan de rechterkant is het tandvlees ook al helemaal rot en daar heb ik erg lang een heel vervelende smaak van gekregen in mijn mond. Het probleem is nu dat ik geen eigen tandarts meer heb omdat die me heeft uitgeschreven en ik nu dus op zoek ben naar een nieuwe tandarts. Ik heb wel een afspraak om mijn gebit poliklinisch te laten doen in het ziekenhuis maar dat kon niet snel en duurt nu dus nog een paar weken. Eigenlijk wil ik nu zelfs wel naar een spoeddienst maar ik ben zo ontzettend bang dat dat me tegenhoud. Aan de andere kant wil ik niet langer zo rondlopen want elke dag word ik er eigenlijk alleen maar zieker van. Ik heb nou echt totaal geen idee van wat ik moet doen maar ik hou het al bijna niet meer uit nu..

Een bange jongen..