HALLO
K HEB EEN ONTSTOKEN WORTELPUNT DAT IS GEKOMEN DOORDAT BIJ MIJ EEN ZENUWBEHANDELING NIET GOED IS AFGEMAAKT PAAR JAAR TERUG NU IS MIJN VRAAG OF EEN TWEEDE ZENUWBEHANDELING PIJNLIJK KAN ZIJN AANGEZIEN IK EEN ONTSTOKEN WORTELPUNT HEB WIE HEEFT DAT OOK EENS AAN DE HAND GEHAD
K HEB EEN ONTSTOKEN WORTELPUNT DAT IS GEKOMEN DOORDAT BIJ MIJ EEN ZENUWBEHANDELING NIET GOED IS AFGEMAAKT PAAR JAAR TERUG NU IS MIJN VRAAG OF EEN TWEEDE ZENUWBEHANDELING PIJNLIJK KAN ZIJN AANGEZIEN IK EEN ONTSTOKEN WORTELPUNT HEB WIE HEEFT DAT OOK EENS AAN DE HAND GEHAD
Re: TWEEDE ZENUWBEHANDELING
Re: TWEEDE ZENUWBEHANDELING
hi ik zal bij een volgende bericht kleine letters gebruiken groetjes
Re: Tweede zenuwbehandeling
die is begonnen met een wortelkanaalbehandeling onder verdoving helaas bleek na de foto dat de kies niet meer te redden was o mdat de ontsteking de andere kant uit ging dus is de kies uiteindelijk getrokken ben achteraf blij dat ik gegaan ben
volgende week moet ik naar een angstcoach mijn tandarts is speciaal voor angstpatienten echt een aanrader
deze behandeld mensen onder lachgas en narcoce ik hou j ullie op de hoogte
volgende week moet ik een gaatje laten maken heb er vier snik
ik had vier gaatjes heb er nu nog twee ik zag er behoorlijk tegen op
heb het snel benauwd maar moet zeggen het is me behoorlijk mee gevallen ik heb een goede tandarts die
mij goed begeleid mag regelmatig effe slikken tussendoor alleen methetvullen vande gaatjes niet
had het toenwel effe moeilijk had wat afleiding mee een balletje om in te knijpen muziek mee aan een oor
benen wat bewegen en de tandarts zij tegen me wat ze deed en stelde me op mijn gemak
door maar te blijven zeggen denk om je neusademhaling door die begeleiding voel ik me minder gespannen
en ga ik ertoch wat makkelijker heen ik moet mewel voorbeeiden datdoeik door valdispert in te nemen
goed te slapen goed te ontspannen ik moet zeggen dat het daardoor ook makkelijkergaat
ik heb geen kiezen meer onder ik heb dat al een paar jaarmaardurfde de behandelingniet aan hiervoor
vanwege te happen ikkan bij deze tandarts happen onderlachgas
dat scheelt een hoop ikhou jullieop de hoogteik moet3 en10 maart weerdoei
ik heb het ook meegemaakt, eerst had ik botonsteking, dat was al echt een hell, die kies bleef maar etteren toen in dec maar wortelkanaalbehandling gehad, toen voelde het precies erna niet goed voor me gevoel..lang mee gelopen nu pas was ik voor controle naar de kaakchrirug, me wortelpunten waren ook helemaal onstoken, kaakbot erom heen ook, het was helemaal dik..ben donderdag gelukkig met spoed geholpen heb wortelpunten behandeling gehad...ik kan je zeggen is geen pretje, bij mij was het ook al te laat....maar of dit gaat aanslaan kunnen ze ook niet zeggen, ben er ook best vedrietig om want heb in 1 jaar veel ellende gehad :smt010 en bijna nooit pijnvrij aan die kies gweest! nu hopen op het beste!
hebben ze hem nu getrokken? oei das zuur zeg...als je veel behandelingen heb gehad? maar soms valt er maar weinig te redden....
liefs em