auwauwauw...

Author:
binnenspiegel
Posted:
di, 02/09/2010 - 16:49
Dag mensen,

Heb sinds vorige week vrijdag last van mijn kies. Pijnstillers lijken niet of weinig te helpen...( heb vannacht maar 1,5 uur geslapen en ben nu op.)

De tandartsen twijfelden over wat er nu aan de hand was; ik heb geen gaatjes maar wel onzettende pijn. Ook ben ik verkouden en was op een foto te zien dat mijn bijholtes ontstoken zijn. Mijn tandarts twijfelde en stuurde me door naar het ziekenhuis. Hij vermoedde dat mijn zenuwen geirriteerd waren door de ontsteking van mijn bijholtes. De arts van het ziekenhuis zegt dat een oude en diepe vulling nu mijn zenuw is gaan irriteren en dat deze kies getrokken moet of een wortelkanaal behandeling verdient... :o

En ik ben al zo'n held bij de tandarts!!!

Naja, zit nu langzaam op zo'n punt dat het me bijna niet meer uitmaakt wat er moet gebeuren als die kl*re pijn maar weg gaat. ( sorry voor het vloeken maar dit is echt de meeste vieze pijn die ik ooit heb gehad...)

Ze moest effe mijn verhaal kwijt...

Heel veel sterkte gewenst aan ieder die binnekort weer naar de TA moet...

Liefs, binnenspiegeltje... :cry:
EefjePeefje

Haay,,

Wat vervelend dat het zo'n pijn doet!!!! Ik weet zeker dat jij idd gewoon in die stoel gaat liggen want dat weegt
echt wel op tegen de pijn die je hebt!! Veel sterkte ermee!!

:smt006
wo, 02/10/2010 - 18:29 Permalink
binnenspiegel

Hey,

Ja, ben nu weer één dagje verder. gisteren was de behandeling. het begin van de behandeling viel mee. ( Ja, dat boren daar zullen we allemaal wel nooit fan van worden... :roll: )

Maar deze keer was het wel erg pijnlijk toen de tandarts de kanalen uitboorde. Vooral aan het einde van de kanaaltjes was het erg gevoelig. Hij bleef maar verbaasd erover dat ik dit kon voelen...Ja toch was het zo!
Maar ja, ik had met hem afgesproken dat ik mijn hand omhoog zou doen als de pijn ondragelijk zou worden. Ik kreeg traantjes in mijn ogen van de pijn maar wilde ook niet dat het nog veel langer zou duren allemaal dus ik heb hem zn gang laten gaan. :smt010

Naderhand gaf de tandarts aan dat het inderdaad erg ontstoken was allemaal en dat ontstoken weefsel vaak moeilijker compleet te verdoven is.

Naja, ben blij dat het meeste werk nu gedaan is. De 22ste word de kies opnieuw opengemaakt en wordt hij voor het '' echie" gevuld...pfff... :-?

Resultaat, sinds gisteren middag geen pijn meer in mijn mond en ik kan eindelijk weer slapen, ook zonder pijnstillers... :D :D :D

groetjes, binnenspiegel... :smt006
vr, 02/12/2010 - 17:32 Permalink