Hallo het is me opgevallen dat mijn tanden de ene keer strakker tegen elkaar aan staan dan de andere keer. De ene keer kom ik er met flos veel makkelijker tussen dan de andere keer. En op 1 plek is het zo strak dat ik er alleen soms tussen kom. Vooral als ik een tijdje lig kom ik er goed tussen. Iemand enig idee hoe dat komt? :smt017
Re: Contact punten strakker / losser
Maar naar mate je ouder wordt kunnen m.n. je ondertanden strakker op elkaar komen.
Het varieert binnen een dag. Gisteravond kwam ik er echt nauwelijks tussen, vannochtend ging het vrij makkelijk, de ochtend daarvoor ging het wel enz.
Toen ik begon met flossen kreeg ik de flosstape er op veel plekken slechts met heel veel moeite tussen. Na verloop van tijd is dat gemiddeld duidelijk makkelijker geworden. Het lijkt alsof het gebit zich een beetje heeft aangepast (uit elkaar gedrukt) en misschien ben ik er ook wat minder onhandig in geworden. :smt012
Maar er blijven een paar plekken waar ik soms vrij vlot tussen kom, maar regelmatig laat ik het ook omdat m'n vingers helemaal afknellen van het kracht zetten.
Misschien afhankelijk van klemmen?