paradontites? vreemd wat nu?

Author:
pfff26
Posted:
di, 03/09/2010 - 11:52
hallo allemaal

Ik heb me mondhygiene behandeling weer gehad. 2 maanden geleden ook geweest en het ging nu al beter volgens de mondhygieniste.
Ze deed een meting en wil em over 3 maanden weer terug zien als het dan niet verbeterd is zal er naar alle waarschijnlijkheid een paradontitis behandeling plaats moeten vinden.
Ik had een B meting :-? geeeen idee wat dit inhoud.

Ik krijg dit niet vergoed door mijn verzekering!
Het is gelukkig nog niet aan de orde en hoop het dan ook niet nodig te hebben.

Wat ik wel appart vindt is dat 2 maanden geleden er helemaal geen sprake was van paradontites. (dit hebben ze zelf aangegeven) nu 2 maanden later krijg ik de mededeling dat het beter gaat en dat ik over 3 maanden terug moet komen. Als er geen verbetering is een paradontites behandeling :-?

hoe ernstig is mijn b score?
en hebben jullie nog tips voor mij?
Lieneke

Waarschijnlijk is het niet duidelijk of u echt parodontitis heeft of dat er sprake is van een hele flinke gingivitis. Dan heeft u speudopockets ipv echte pockets. Het verschil is dat er bij de een botafbraak is en bij de ander niet. Maar dat er wel een hele flinke zwelling is. Je krijgt bij beide een zelfde meting; de vraag is dus of je dan zwelling meet of botafbraak.

Na een paar maanden kan je zien of alles nu in orde is of dat er meer uit de truckendoos moet worden getoverd.
di, 03/09/2010 - 12:48 Permalink