blaren

Author:
carla42
Posted:
ma, 03/15/2010 - 17:26
hallo, mn zoontje heeft op dit moment een blokbeugel.
hier zitten ijzeren haakjes en pennetjes aan. als hij 2 dagen zn beugel draagt krijg hij blaren . veel blaren. hij heeft zn beugel bijna al een jaar maar dit gaat niet over.
nu heeft de beste man het over een buitenboordbeugel.heeft iemand enig idee dat de problemen van de blaren dan is opgelost?
na deze beugel komen er ook nog de slotjes eraan en ik heb een bang vermoeden dat hij dan nog meer last van blaren krijgt. het is wel nodig dat hij een beugel draagt want hij heeft een overbeet.
heeft iemand een idee om van de blaren af te komen , en kan iemand me vertellen als het met slotjes nog erger word.want het is niet echt leuk meer voor hem. :(
Chrissy67

Hoi Carla

Zou hij allergisch kunnen zijn? Ik heb een nikkelallergie en heb een half jaar keelpijn en blaren gehad toen ik een slotjesbeugel had. Nadat ik een ander soort draad heb gekregen was het over. Misschien een idee om eens naar te informeren?

groetjes Chrissy
ma, 03/15/2010 - 19:18 Permalink
carla42

Hoi Carla

Zou hij allergisch kunnen zijn? Ik heb een nikkelallergie en heb een half jaar keelpijn en blaren gehad toen ik een slotjesbeugel had. Nadat ik een ander soort draad heb gekregen was het over. Misschien een idee om eens naar te informeren?

groetjes Chrissy

hoi hoi, maar hij heeft nog geen slotjes ,alleen de blokbeugel en daar zit niet zo heel veel ijzer aan . of zou dat ook kunnen bij weinig ijzer? groetjes carla
ma, 03/15/2010 - 19:57 Permalink
BJN

Ik zou maar eens overwegen een andere weg te volgen. Een jaar bezig en de overbeet is nog niet weg? Dat gaat niet lukken. Ook niet met een buitenbeugel. Dan krijgt je zoon waarschijnlijk dezelfde klachten, en gebeurt er dus nog een jaar niets...
Tijd voor een andere strategie, tijd voor een behandeling zonder uitneembare beugels! Of besluiten het erbij te laten.
ma, 03/15/2010 - 20:14 Permalink