september 2009 had ik controle tandarts
mijn tand arts zag een zilvere vulling hij zei ik vul hem opnieuw en wit oke heeft he gedaan en moest 160 euro betalen
het deed na het vullen pijn en ging terug hij zei het is niks en ga maar
nu weer in maart had ik opeens erg pijn hij was er zelf niet maar in praktijk waar hij zit zit nogmeer tandartsen heb ik gebeld kon glijk komen
was hetzelfde kies ontstoken omdat hij er onder de kiez niet goed schoon had gemaakt
dus het moest opnieuw door vervanger tand arts
nu krijg ik rekening van 300 euro
is het wel eerlijk dat ik voor fout die tandarts zelf heb gemaak dubble moet betalen?
wat moet ik nu doen?
mijn tand arts zag een zilvere vulling hij zei ik vul hem opnieuw en wit oke heeft he gedaan en moest 160 euro betalen
het deed na het vullen pijn en ging terug hij zei het is niks en ga maar
nu weer in maart had ik opeens erg pijn hij was er zelf niet maar in praktijk waar hij zit zit nogmeer tandartsen heb ik gebeld kon glijk komen
was hetzelfde kies ontstoken omdat hij er onder de kiez niet goed schoon had gemaakt
dus het moest opnieuw door vervanger tand arts
nu krijg ik rekening van 300 euro
is het wel eerlijk dat ik voor fout die tandarts zelf heb gemaak dubble moet betalen?
wat moet ik nu doen?
Re: binnen half jaar na het vullen ontstoken en dubbel betalen
Maar nu is er kennelijk een andere tandarts die - als jij en ik het goed begrijpen - beweert dat de door de behandeling van de eerdere tandarts dit probleem is ontstaan. Dat is nogal wat, zoiets beweren over een collega in dezelfde praktijk, maar ook niet meer dan een mening. Want wat vindt de oorspronkelijke tandarts? Erkent deze aansprakelijkheid? Waarschijnlijk niet. Maar als de tandarts echt fout zat en hij geeft het toe of jij kunt het bewijzen, ja dan is het onredelijk dat je het volle pond moet betalen.
Wat je in dit geval kunt doen is dit aankaarten en kijken of je 'uit coulance' korting kunt krijgen.