Bobbeltje, geen zenuw onstoken, wat kan het zijn??

Author:
emsje87
Posted:
ma, 05/17/2010 - 18:19
vandaag naar de tandarts geweest...eerst de pijnklachten opsporen, tikken tegen de kies deed inderdaad geen zeer, zoals ik al zei...op de foto ook niks te zien, ook aan de onderkant nie..daarvoor ik zei dat bobbeltje doet echt Zoveel zeer? dus hij kijken niks te zien en hij voelt en je kan hem ook bewegen zei hij...ik zo ja dat weet ik lijkt net een knikkertje waarmee je kan bewegen...alleen het doet verdomd zeer als ik poets en eraan zeer dan spring ik zo wat de lucht in me nek doet ook verdomd zeer...vooral bij de klieren ook...het bobbetetje zit heel diep, niet precies onder me kies, maar helemaal onderin

Dus hij wilde met spoed naar ziekenhuis sturen was alleen al half 5 en gouda gaat om half 5 dicht toch nog geprobeerd, die vrouw zei we hebben net de pc uitgezet dus moeten jullie morgen bellen ik dacht wat...ze zei we denken dat we met spoed op z'n vroegst donderdag plek hebben ik dacht weer wat...donderdag met spoed? ik kan wel naar een ander ziekenhuis gaan, maar ik loop al 1 jaar bij kaakchrirurg in gouda...voor botonsteking kaakonsteking en apex..

maar wie weet wat het bobbeltje kan zijn??