allereerst een ieder dank voor alle ervaringen alhier,van petra en de hondjes...
Vorige week een alleraardigste vrouwelijke kontrolle tandarts van zorg en zekerheid leiden, bezocht en goedkeuring gekregen voor 6
implantaten boven en 4 onder.Afgelopen vrijdag uitslag botfoto en jawel ook ik zal wat bot moeten missen uit heup.waar ik voornamelijk info over zocht [en zo in dit forum terecht kwam bij tecla en margriet] is ..de hoeveelheid tijd dat er in het ziekenhuis doorgebracht wordt en de mobiliteit van het lopen en bewegen inverband met mijn oude hondjes en eigenlijk geen hulp van mensen heb.Komende week worden alle afspraken geplant en dankzij het gelezene hier alvast op zoek naar : :oops: : gezichtssluiertje voor na de botophooging,hier nog niets over gelezen????
Vorige week een alleraardigste vrouwelijke kontrolle tandarts van zorg en zekerheid leiden, bezocht en goedkeuring gekregen voor 6
implantaten boven en 4 onder.Afgelopen vrijdag uitslag botfoto en jawel ook ik zal wat bot moeten missen uit heup.waar ik voornamelijk info over zocht [en zo in dit forum terecht kwam bij tecla en margriet] is ..de hoeveelheid tijd dat er in het ziekenhuis doorgebracht wordt en de mobiliteit van het lopen en bewegen inverband met mijn oude hondjes en eigenlijk geen hulp van mensen heb.Komende week worden alle afspraken geplant en dankzij het gelezene hier alvast op zoek naar : :oops: : gezichtssluiertje voor na de botophooging,hier nog niets over gelezen????
Re: gezichtsluiertje??????
Ik ben in ieder geval blij voor je dat je toestemming hebt gekregen....ik heb 'm nou bijna 1 week in en dat ding zit zo vast als 'n huis.....heerlijk gevoel....kan zomaar spontaan iets eten.....en hoef me niet eerst af te vragen...zit dat ding wel genoeg vast....
Heb helemaal geen last van drukplekken...morgen moet ik op kontrole en krijg ik poetsles.wat alles moet wel heel goed schoon gehouden worden en ROKEN is ten strengste verboden......gelukkig ben ik al 3 jaar leden gestopt....
Mocht je nog vragen hebben , stel ze gerust.....ik kijk hier vaak genoeg.....
groeten van Tecla