Weer ff een verhaaltje nou de kies 37 moet er echt morgen uit, van apex, toch 6 maanden volgehouden! vlak ernaast zit 35 melkiesje die gaat steeds losser staan, en 36 is pas geleden gevuld en is erg gevoelig, andere kant 46 is gevuld doet erg pijn, paar keer terug gweest geen endo gestart, kaakchirurg zei het is waarschijnlijk wortelpuntonsteking er word nu weinig mee gedaan, en 47 doet ook nog pijn, die gaatje moet gevuld worden...maar weer ik mee zit, ze vullen de onderste kiezen allemaal met pulpa overkapping, maar het word alleen maar erger en ik word gek van de pijn, de tandartsen zegt kan normaal zijn, en 46doet zeer, het voelt echt als een onstoken zenuw maar tikken doet geen pijn , met metalen ding, maar waar ik geen zin in heb is als die ook gaan vullen met 3 vullingen en het doet nog erger pijn net zoals die andere kiezen, ze willen niet gelijk endo starten maar is wel grotere kans dat het een endo word zegt hij zelf, het kost mij dubbelop, die kiezen zijn 3 vullingen en 2 keer etsen per kies en dat dan 2 keer per kies, en de pijnword alleen maar ondragerlijk....ik heb het gevoel dat ze niet goed naar me luisteren...boven heb ik ook wel last maar is anders zo verhaal. ik zie het niet meer zitten kwa finacielen zaken, het is een rib uit me lijf, de pijn word alleen maar erger het zou moeten zakken? ik wil het liefst de rottende kiezen er gewoon uit hebben!
hebben jullie adviezen of tips?
hebben jullie adviezen of tips?
Re: kies eruit en melkkies bijna eruit verder een slecht geb
Re: kies eruit en melkkies bijna eruit verder een slecht geb
ik vind zelf moeilijk ook om te zeggen omdat ik bang ben dat ze me voor gek verklaren! maar het heeft met de pijn en geld te maken, ben nu alleen maar aan het uitgeven en de pijn gaat niet weg...nu is me kies er vandaag ook uitgeggaan van apex en heb meer last van de rechter kant dus ja is echt verrot, nu is me snijtand ook pijnlijk! het houd gewoon nooit op...ben al langs de dokter geweest en die wilt wel rond bellen voor mij voor bepaalde opties...de kaakchirurg zei op me vraag: ik wil die rottende tanden eruit ! zegt hij je bent nog jong, maar je moet echt snel geholpen worden!
idd ik zit nu gewoon in een cirkel en daar komt ik zo op deze manier niet echt uit! linker kant mis ik nu al 1 kies en melkkiesje valt er bijna uit
ik poets 3 keer per dag, en stook maar ook al wat ik doe het lijkt juist alleen maar erger te worden