Weer naar de tandarts geweest

Author:
emsje87
Posted:
vr, 07/23/2010 - 18:37
ik belde op met hevige pijn, had gehoopt dat ze vandaag eigenlijk wkb zouden gaan doen!

ik heb dus last al tijd van de 2 achterste kiezen rechts onder al tijd, maar is vaak nog wel mee te leven, kies 46 zei hij wel er is wel wat te zien aan de wortel , maar ze willen ook niet gauw endo doen, daar zat ik volgens hem nie op te wachen

omdat veel kiezen de gaatjes veel te diep liggen, en carries dus ook bij de zenuw zit, maar ze kiezen er voor dan te vullen en het is dan bij veel kiezen 50 procent endo of goed kunnen gaan
, en ik had dus meer last al paar maanden, maar volgens hem moet ik het duidelijk kunnen aantonen waar ik pijn heb, maar dan is die kies met vlagen zeg maar paar keer in de week en dan trekt het weer weg maar tegen aan tikken doet dus geen pijn, maja als er wat te zien is op een foto? en nu mijn ergste klacht sinds deze week, mijn snijtand rechtsonder, het voelde als een onstoken zenuw dus gezegd, hij gekeken maar hij zei die kies is helemaal gaaf, kan bijna niet dat zenuw onstoken is! maar een kies hoef toch niet altijd niet gaaf te zijn voor een onstoken zenuw? toch maar foto van die kies dan gemaakt niks te zien?

ik word gewoon echt gek van de pijn, vooral nu me snijtand, denk je kan toch niet zo helse pijn hebben en er is niks te zien!

ik voel me de laatste tijd echt depressief door de pijn, en nee dat was ik daarvoor niet! me hele leven beinvloed het zeg maar studie, ik ga niet meer echt uit
emsje87

kan het zo zijn dat een onsteking nog niet te zien is op de foto? ik heb pas sinds maandag last, maar de pijn word met de dag heel erg, dan praat ik nu over me snijtand heel me rechterkant doet zeer, de kies 46 soms ook met vlagen waar wel wat op zien is op de foto maar tikken doet geen zeer, ze willen niet gauw endo starten :smt010

ik trek dit zo nie meer, anders wil ik ze er zelf uittrekken:S dan word ik boos snachts, kan ik wel wat verrot trappen :smt010

weet iemand of er wat te zien is op een foto? want dit trek ik niet, echt nie meer
za, 07/24/2010 - 20:11 Permalink