Kiespijn maar ook mijn tandvlees doet zeer

Author:
DaantjuhW
Posted:
za, 08/28/2010 - 19:31
Ik ben afgelopen woensdag naar de tandarts geweest, er was een stukje van een kies afgebroken. De kies ervoor was al helemaal kapot, daar zou een kroon overheen moeten.
Toen ik op de stoel lag heb ik 3 spuiten gekregen voor verdoven, ondertussen omdat ik er nu toch was werd mijn tandsteen verwijderd. Men besloot om nog 2 spuitjes verdoving extra te geven omdat ik het voelde als men tegen de kies tikte. De tandarts heeft de kies waar een stukje af was gevuld en tegelijkertijd de afgebroken kies waar eigenlijk een kroon overheen moest weer gereviseerd.
Ik ben naar mijn werk gegaan maar op een gegeven moment heb ik de strijd moeten staken, ik had zo'n pijn. Ook bleek dat men een enorme blaar op mijn tong gebrand had met dat apparaat waar je de vulling mee uithardt. Nu ben ik 4 dagen verder en het doet nog zo'n zeer. Ik heb pijnscheuten in mijn onderkaak, in mijn bovenkaak, om over mijn tong nog maar niet te spreken.
Wat zou het kunnen zijn? Ik moet er even niet aan denken om weer terug te moeten naar de tandarts.