Hallo Forum
Wie zou er beter zijn wat betreft parodontitis aangestoken gebit
Bij mij moeten mijn boven tanden eruit vanwege parodontits,ik ben bij de ACTA geweest misschien implantaten en een bovengebit was de uitslag ook heb ik een tand in de bovenkaak die verstopt zit en
er door een kaakchirurg uitgehaald moet worden zeiden ze daar,maar mijn eigen tandarts waar ik net ben ingeschreven en dus verder niets laat doen, omdat dat al aan het begin van dit jaar is gedaan door een andere
tandarts,dus de nieuwe tandarts zei verder niets laten doen gewoon trekken en gelijk een gebit.
Ik heb er heel veel problemen mee zelfs nachtmerries ,en nu ik er over schrijft biggelen de tranen me over de wangen.
Help!! ik weet echt niet wat ik doen? ik wil dat het er goed vast inzit en mooi is om te zien zo natuurlijk mogelijk
want daar kan ook nog verschil inzitten hè,wie het maakt je gebit
Een NOODKREET van een vrouw
Cara
Wie zou er beter zijn wat betreft parodontitis aangestoken gebit
Bij mij moeten mijn boven tanden eruit vanwege parodontits,ik ben bij de ACTA geweest misschien implantaten en een bovengebit was de uitslag ook heb ik een tand in de bovenkaak die verstopt zit en
er door een kaakchirurg uitgehaald moet worden zeiden ze daar,maar mijn eigen tandarts waar ik net ben ingeschreven en dus verder niets laat doen, omdat dat al aan het begin van dit jaar is gedaan door een andere
tandarts,dus de nieuwe tandarts zei verder niets laten doen gewoon trekken en gelijk een gebit.
Ik heb er heel veel problemen mee zelfs nachtmerries ,en nu ik er over schrijft biggelen de tranen me over de wangen.
Help!! ik weet echt niet wat ik doen? ik wil dat het er goed vast inzit en mooi is om te zien zo natuurlijk mogelijk
want daar kan ook nog verschil inzitten hè,wie het maakt je gebit
Een NOODKREET van een vrouw
Cara
Re: Wie zou er beter zijn
Jaren terug heb ik zitten praten met iemand in de trein die vreselijk zat te rommelen met zijn gebit, hij vertelde me dat hij een zg "omgekeerde kaak" had en al bij verschillende tandartsen en techniekers geweest was maar het zat nog steeds niet naar zijn zin. Ik liep toen zelf bij ACTA voor kanaalbehandelingen over te laten doen en heb het telefoonnummer gegeven. Een tijd later ontmoette ik hem weer en hij was helemaal gelukkig met zijn gebit gemaakt bij de ACTA, hij zei je moet er wel even de tijd voor nemen, maar dan zit het ook perfect. Wellicht is dat een idee.
Groet
Rob
http://www.acta.nl/Organisatie/index.cfm/home_subsection.cfm/subsection…