Ongeveer anderehalve week geleden heb ik twee gaatjes laten vullen, beide aan de zijkant (wangkant) van mijn kiezen. Eentje aan de linkerkant van mijn mond en eentje aan de rechterkant.
Tijdens het boren had ik al veel pijn, maar was net uit te houden met boren.
Met spoelen en etsen deed het ook nog pijn, maar na het vullen trok de pijn wel aardig weg.
Links heb ik eigenlijk nergens meer last van, maar aan de rechterkant blijft het pijn doen.
Het is een zeurende en soms stekende pijn.
Over het algemeen gaat de pijn wel aardig over als ik een ibuprofen inneem.
Na anderhalve week slikken van pijnstillers, vraag ik me toch echt af of de pijn nog vanzelf overgaat. Kan het zijn dat mijn zenuw geirriteerd is door het boren en dat het met een weekje wel over is of zal ik toch terug moeten naar de tandarts?
Tijdens het boren had ik al veel pijn, maar was net uit te houden met boren.
Met spoelen en etsen deed het ook nog pijn, maar na het vullen trok de pijn wel aardig weg.
Links heb ik eigenlijk nergens meer last van, maar aan de rechterkant blijft het pijn doen.
Het is een zeurende en soms stekende pijn.
Over het algemeen gaat de pijn wel aardig over als ik een ibuprofen inneem.
Na anderhalve week slikken van pijnstillers, vraag ik me toch echt af of de pijn nog vanzelf overgaat. Kan het zijn dat mijn zenuw geirriteerd is door het boren en dat het met een weekje wel over is of zal ik toch terug moeten naar de tandarts?