dag,
ik had eerder een topic geplaatst onder ' behandelingen - mijn facings'
echter heeft dit er ook mee te maken..
mijn tandvlees aan de bovenkant is verwijderd ivm een ' mooie smile' en het was idd in de loop der jaren ' gezakt' .
echter doet het onwijs, maar ook nog steeds onwijs veel pijn (2 maanden)
alles is ijskoud of stikheet boven mijn tanden,varieert continue! super irritant en geloof me, pijnlijk om elke dag zo mn dag door te brengen.
ik zie mijn rechtervoortand, aan de bovenkant een klein beetje grijs worden.
heeft de tandarts mijn zenuw vermoord? zo ja, denk ik dat hij echt een probleem heeft, al mijn tanden die behandeld zijn, doen superveel pijn. dit is niet niet niet normaal.
kan het zo zijn, door het verwijderen van mijn tandvlees, dat al mijn 6 tanden doodgaan?
ik zit echt in een put, mag een leuke rekening gaan betalen met een NIET behaalde rendement. ben zwaar ontevreden, wil dit graag kwijt;
denk goed na, doe voorbereidend werk voordat je wat voor behandeling dan ook gaat doen. ik heb geen huiswerk gedaan blijkbaar en voel me superdown al 2 maanden. zware lichamelijk klachten die erbij zijn gekomen.
ik had eerder een topic geplaatst onder ' behandelingen - mijn facings'
echter heeft dit er ook mee te maken..
mijn tandvlees aan de bovenkant is verwijderd ivm een ' mooie smile' en het was idd in de loop der jaren ' gezakt' .
echter doet het onwijs, maar ook nog steeds onwijs veel pijn (2 maanden)
alles is ijskoud of stikheet boven mijn tanden,varieert continue! super irritant en geloof me, pijnlijk om elke dag zo mn dag door te brengen.
ik zie mijn rechtervoortand, aan de bovenkant een klein beetje grijs worden.
heeft de tandarts mijn zenuw vermoord? zo ja, denk ik dat hij echt een probleem heeft, al mijn tanden die behandeld zijn, doen superveel pijn. dit is niet niet niet normaal.
kan het zo zijn, door het verwijderen van mijn tandvlees, dat al mijn 6 tanden doodgaan?
ik zit echt in een put, mag een leuke rekening gaan betalen met een NIET behaalde rendement. ben zwaar ontevreden, wil dit graag kwijt;
denk goed na, doe voorbereidend werk voordat je wat voor behandeling dan ook gaat doen. ik heb geen huiswerk gedaan blijkbaar en voel me superdown al 2 maanden. zware lichamelijk klachten die erbij zijn gekomen.
Re: tandvlees verwijderd
ik heb dus grotere tanden nu...facings.
(had ik dat maar nooit gedaan)
hoe is de behandeling gebeurd manueel met mes. electrisch mes of laser.
Met de klassieke instrumenten en met het electrisch mes duurt het een hele tijd vooralleer de facings gemaakt kunnen worden. Je moet als tandarts immers zeker zijn dat het tandvees nadien niet nog iets terug trekt.
Bij het juiste gebruik van de laser daarentegen kan men al na enkele dagen met de facing starten.Bij de zogenaamde WYSIWYG lasers (oa co2) is het resultaat na de bahandeling direct het eindresultaat. (What you see is what you get)
probeer de tanderanden minstens 1 keer per dag in te smeren met tandpasta voor gevoelig tanden -- met de co2 laser kunnen de kanaaltjes in je wortelbot "dichtgesmolten" worden in een enkele seconde)
Je tandzenuwen gaan niet dood van een gingivectomie. en breng dit ook aan tussen je tanden
3 weken gewacht op mijn facings, eenmaal dat ze het wouden plaatsen, ging het enorm bloeden.
toch hebben ze het erop gezet, tot de dag van vandaag, 2 maanden verder, onwijs rood tandvlees, elke dag bloedsmaakje en super gevoelig/pijn.
ik dacht echt dat mijn zenuwen aangetast waren en dat mijn tanden afsterven.
vanmiddag 4u moet ik weer bij mn tandarts zijn, en woensdag ga ik naar een consult..
vorige week maandag heeft hij een klein beetje gelaserd, om te kijken of het gaat helpen, maar het is nog erger geworden..