Verkrampte kaakspieren??

Author:
DaantjuhW
Posted:
za, 09/11/2010 - 07:46
Ik ben ruim 2 weken geleden bij de tandarts geweest. Daar heeft hij een gaatje in mijn kies gevuld en de kies ervoor gereviseerd (daar was niet veel van over). Ook heeft de tandarts nog een blaar op mijn tong gemaakt maar die was al weer snel weg. 5 dagen later ben ik teruggeweest, ik verging van de pijn. Foto gemaakt, niets te zien van een ontsteking. Moest donderdag laten weten hoe het ging. Donderdag te laat gebeld, kreeg het antwoordapparaat. Vrijdags gebeld, waren ze dicht. Ik verging nog steeds van de pijn. Direct maandag weer gebeld, tandarts was er niet, hij had migraine. Ik kon niet eerder terecht als afgelopen donderdag. Ik ging er van uit dat hij wel foto's zou maken van de 2 kiezen die me zo'n last bezorgen maar hij heeft er op geklopt en gedaan, het deed geen pijn. Ik heb nog maar eens uitgelegd waar de pijn zat en na enig knijp en duwwerk in mijn mond kwam hij tot de conclusie dat ik verkrampte kaakspieren heb en ik moet naar de fysiotherapeut, mjn mond viel open. Wie herkent dit en wat gaat er gebeuren bij de fysiotherapeut (ik heb a.s. donderdag een afspraak)?
Alvast bedankt voor jullie reacties!!