Kiespijn, onderliggend probleem of toch niet

Author:
Grumbkow
Posted:
wo, 09/22/2010 - 15:27
Beste,

Ik heb sinds gisteren ontzettende pijn aan 1 kies als ik hierop bijt of iets dergelijks.
Geen last van warm of koud, geen doortrekkende pijn naar andere kiezen en of tanden, puur en alleen die ene kies waar op het eerste gezicht niets mis mee lijkt te zijn.

Ik dacht eerst dat het mijn verstandskies was gezien deze helemaal kapot is maar het is echt de kies er naast die alleen pijn doet. Als ik er mee bijt of als ik met mijn vingers erop druk krijg ik een otnzettende pijn. Als ik gewoon stil zit met mn mond dicht dan voel ik het ook maar heel dof en kleinschalig een irritatie maar niet echt pijn.
Geen kloppingen ook.

Nu neemt de tandarts niet op dus dacht ik ik ga op internet neuzen, voornamelijk omdat dit één van de weinige kiezen/tanden in mijn mond is die niet gevuld is etc.

Toen las ik dat kiespijn ook kan voortkomen vanuit oorontstekingen etc.
Nu had ik gisteravond tot vanmorgen het uiteinde van een wattenstaafje vast zitten in mijn linkeroor net boven die kies die er vanmorgen is uitgehaald door de huisarts.

Nu begin ik mij af te vragen of deze kiespijn niet een reactie kan zijn op de druk en de pijn van mijn oor gisteren.

Vooral omdat ik nergens last van had en er ineens uit het niets 1 dingetje pijn doet.
Er is niets te zien aan de kies van buiten, heb geen gezwollen kaak of lymfeklieren en ook aan mijn gezicht is niets te zien.

Omdat mijn eigen tandarts dus niet opneemt zou ik graag van iemand hier een reactie krijgen.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey von Grumbkow