Beste ,
November vorig jaar kwam ik tot de ontdekking dat ik een bult had op me linker onderkaak.
Deze bult in de vorm van een knikker is flexibel naar boven en beneden te bewegen.
Ik ben al meerdere malen naar de Huisarts geweest die me vertelde dat dit iets is waar ik me niet zorgen om hoef te maken.
De bult voel je dus letterlijk op me kaakrand liggen.. niet eronder en niet erboven.
Het zit tussen me huid en de kaak.
afgelopen week was ik naar de tandarts geweest en ik vroeg hem om een fotootje te maken.
Dit deed hij op me verzoek.
en het vreemde wat ik vond is dat je de bult niet eens zag zitten
en dat de kaak geheel er goed uit zag volgens de tandarts.
De tandarts zei me dus om me niet druk te maken.
eerlijk gezegd was ik bang dat het een Tumor was bij de onderkaak speekselklier.
Kan iemand me vertellen wat daar de klachten van zijn!?
Wat zou je dan moeten voelen , en waar zou het gezwel dan moeten zitten precies ..
Ik heb deze bult nu al meer als een jaar, en heb verder geen slik klachten, en hij doet ook niet pijn..
Hij is al een klein beetje gegroeit...
en verders kan ik de bult zelfs boven de kaak bewegen...
groet,
Karel
November vorig jaar kwam ik tot de ontdekking dat ik een bult had op me linker onderkaak.
Deze bult in de vorm van een knikker is flexibel naar boven en beneden te bewegen.
Ik ben al meerdere malen naar de Huisarts geweest die me vertelde dat dit iets is waar ik me niet zorgen om hoef te maken.
De bult voel je dus letterlijk op me kaakrand liggen.. niet eronder en niet erboven.
Het zit tussen me huid en de kaak.
afgelopen week was ik naar de tandarts geweest en ik vroeg hem om een fotootje te maken.
Dit deed hij op me verzoek.
en het vreemde wat ik vond is dat je de bult niet eens zag zitten
en dat de kaak geheel er goed uit zag volgens de tandarts.
De tandarts zei me dus om me niet druk te maken.
eerlijk gezegd was ik bang dat het een Tumor was bij de onderkaak speekselklier.
Kan iemand me vertellen wat daar de klachten van zijn!?
Wat zou je dan moeten voelen , en waar zou het gezwel dan moeten zitten precies ..
Ik heb deze bult nu al meer als een jaar, en heb verder geen slik klachten, en hij doet ook niet pijn..
Hij is al een klein beetje gegroeit...
en verders kan ik de bult zelfs boven de kaak bewegen...
groet,
Karel
Re: Knikker /bult OP linkerkant onderkaak