Vorig jaar mei heb ik aan mijn kies [1 na laatste achterin] een apex gehad. Nu heb ik als ik verkouden ben nog 'last' van deze kies. De kies doet geen pijn, het tandvlees ook niet. Misschien aangezichtspijn? De wortel die verwijderd is lag wel in de neusholte.
misschien dat iemand ervaring heeft? En kan dit kwaad in de zin van een nieuwe apex of kies verwijderen?
dank alvast!
misschien dat iemand ervaring heeft? En kan dit kwaad in de zin van een nieuwe apex of kies verwijderen?
dank alvast!
Re: Tijdens verkoudheid last kies [apexresectie]
Ik heb een aantal jaar geleden ook een apex bij de kaakchirurg gehad aan kies boven. De wortel van die kies was redelijk lang en zat hoog in het kaakbot. Ik heb een aantal jaren steeds last gehad als ik verkouden was, niet van de kies, maar net alsof de plek van de zenuw geirriteerd was, alsof ie verstopt was ofzo. Als ik dan op mijn kaak op die plek drukte was het een heel raar gevoel, deed niet echt zeer of zo. Ik heb geen idee of dit hetzelfde is, maar bij mij is het gelukkig na een jaartje of wat vanzelf overgegaan. Als ik nu verkouden ben, heb ik daar in ieder geval geen last meer van. Misschien als je twijfelt toch even advies vragen aan de tandarts of kaakchirurg? Sterkte in ieder geval!
Re: Tijdens verkoudheid last kies [apexresectie]