Gevoelloos plekje gehemelte met uitstraling naar de rechter

Author:
passen
Posted:
wo, 10/06/2010 - 18:42
Ik heb sinds 3 weken een gevoelloos plekje op mijn gehemelte achter mijn rechter voortand. Vooral als ik druk uitoefen met mijn rechter voortand voel ik het. Het was een week geleden erg pijnlijk. Ik werd er s nachts van wakker. Maar de pijn verdween langzaam maar er is nu een soort van slaap op mijn gehemelte achter mijn rechter tand. Ik ben er mee naar de tandarts geweest en hij zij dat het een Cyste kan zijn, of een crack in mijn voortand of een geiriteerde zenuw omdat hij dacht dat ik tanden knarste. Ik heb geen bultje en de kleur van mijn gehemelte is ook gezond. ik wil alleen weten wat het nu wel is. De X ray die gemaakt was een donkere plek te zien wat op een ontsteking wees maar een andere tandarts zegt dat ik gewoon een grote zenuw heb. De tanden zijn getest of ze gevoel hebben en dat was prima. Wat moet ik nu doen, moet ik een ct scan aanvragen of kan ik er gewoon mee doorlopen. Het zou fijn zijn als iemand mij kan voorzien van bepaalde tips. Ik word niet goed van al die verschillende diagnoses.

Dank je.

Pim Assen