Ik ben vanmiddag bij mijn tandarts geweest i.v.m. regelmatige pijn aan de 25.
Ik voel de pijn vooral als ik harde dingen kauw.
Tandarts heeft foto's gemaakt en een in augustus gemaakte OPG goed bekeken en nou denken ze dat er een Cyste boven de 25 en 26 zit in de kaakholte.
De waarschijnlijke Cyste is een boven de wortelpunten lopende zwarte vlek die doorloopt tot in de sinus. De tandarts zei dat het ook gewoon de sinus kon zijn. Binnenkort heb ik een afspraak bij de kaakchirurg.
Mijn vraag kan het ook nog een ontsteking zijn??? Want dan heb je ook vaak een zwarte plek op een foto. Het zijn het eigenlijk gezonde kiezen met niet echt hele grote vullingen. Dus mij lijkt het niet heel waarschijnlijk.
En weet iemand hoe het verwijderen van zo'n Cyste in zijn werk gaat??
Ik voel de pijn vooral als ik harde dingen kauw.
Tandarts heeft foto's gemaakt en een in augustus gemaakte OPG goed bekeken en nou denken ze dat er een Cyste boven de 25 en 26 zit in de kaakholte.
De waarschijnlijke Cyste is een boven de wortelpunten lopende zwarte vlek die doorloopt tot in de sinus. De tandarts zei dat het ook gewoon de sinus kon zijn. Binnenkort heb ik een afspraak bij de kaakchirurg.
Mijn vraag kan het ook nog een ontsteking zijn??? Want dan heb je ook vaak een zwarte plek op een foto. Het zijn het eigenlijk gezonde kiezen met niet echt hele grote vullingen. Dus mij lijkt het niet heel waarschijnlijk.
En weet iemand hoe het verwijderen van zo'n Cyste in zijn werk gaat??
Re: Cyste in kaakholte
Hij zit dus tussen de 25 en 26 in. Dit zijn allebei kiezen zonder wortelkanaalbehandeling.
Ik lees hier op de site dat het verwijderen van cyste vaak samen gaat met een apex resectie moet ik nu als nog een wortelkanaalbehandeling hebben aan deze 2 kiezen??
Sorry voor al deze vragen maar ik maak eigenlijk best een beetje zorgen.
Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven!!!