Pijn van voortanden tot oor

Author:
Roelpijn
Posted:
za, 01/15/2011 - 14:47
Enige tijd al was ik niet naar de tandarts geweest tot ik ineens erg veel pijn kreeg ik mijn onderkaak. Natuurlijk direct een afspraak gemaakt. Een snelle controle wees volgens de tandarts uit dat het om een gaatje ging. Hij heeft een oude vulling in dezelfde kies eruit gehaald en de kies opnieuw gevuld. Voor de procedure heb ik gevraagd om verdoving. De pijn was de volgende dag weg, maar 3 dagen later kwam er een nieuw soort pijn op. Ik heb inmiddels zware tot verschrikkelijke pijn variërend van mijn voortanden (zowel boven als onder) tot mijn slaap/oor. Deze pijn duurt nu al 3 dagen. Ik slik de maximale dosis paracetamol om überhaupt in slaap te komen.

Is dit een pijn die kan komen door (het aanbrengen van) verdoving? Kan het zijn dat de kies niet goed is gemaakt? Vertel me alsjeblieft dat de pijn minder wordt...
alpifresh

Er kan van alles aan de hand zijn. Zowel met de tand die is behandeld, als met iets anders. Neem even contact op met je tandarts. Telefonisch kan hij al duidelijkheid geven over of dit nu normaal is, of je het nog even kunt aanzien, of dat je toch nu langs moet komen.

Sterkte!
za, 01/15/2011 - 15:48 Permalink